ای خدای مهربون...

...هی روزگار

 

 ای خدای مهربون دلم گرفته

با تو شعرام همگی رنگ بهاره با تو هیچ چیزی دلم کم نمیاره

وقتی نیستی همچیم تیره و تاره کاش ببخشی تو خطاهم رو دوباره

ای خدای مهربون دلم گرفته از این ابر نیمه جون دلم گرفته از زمین و آسمون دلم گرفته

آخه اشکام رو ببین دلم گرفته تو خطاهام رو نبین دلم گرفته تو ببخش فقط همین دلم گرفته

توی لحظه های من شیرین ترینی واسه عشق و عاشقی تو بهترینی

کاش همیشه محرم دل تو باشم تو بزرگی اولین و آخرینی

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

دلم تنگه……..

دلم گرفته …………

دلم گریه می خواد ……….

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت0:27---6 اسفند 1391
_____████ ____________

_____██████ ___________

____████████__________ ▌

___███____███_________ █

___██_______██__________▌

__███________█__________▌

__▌●█________█_________█

__███_______ █_________█

___██_______█________██

____________██_______██__▌

____█______██______███_ █

_____▌_____██_____████_█

__________███___█████_█_█

________███__██████__█_█

______███__████____██_█

_____███_█████_████_█

____████_██████_███_█__▌ا پـــــم ود بــــــــــــــــــدو بیا زود زود...

___████_█ █__███ _█__██_▌

__█████_████_▌_█_███_▌

_█████_██___██___██_█

_█████_███████_███__█__


دختر کویر
ساعت17:22---11 بهمن 1391
زندگی ام نه تلخ است نه شیرین ...
طعمی دارد نزدیکــ تهــ خیــار...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ چهار شنبه 11 بهمن 1391| 17:12|eli|